فروشگاه معتبر خرید و فروش گیفت کارت

گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم چیست؟

گیفت کارت استیم یک کد دیجیتالی برای شارژ استیم والت می باشد. ابتدا باید گفت که استیم یک پلتفرم ارائه بازی و یک اجرا کننده می باشد. به طوری که میتوانید انواع بازی های 

  • گیفت کارت استیم چه برای خرید از شاپ استیم چه خرید درون برنامه ای مناسب است.برای خرید ارزان ترین و متنوع ترین ... روش فعال سازی و شارژ کیف پول از طریق گیفت کارت به ترتیب زیر می باشد: 1- ابتدا وارد اکانت خود در استیم شوید.
مختلف را در پلتفرم استیم مشاهده و بازی کنید. این گیفت کارت یکی از امکانات فوق العاده شرکت استیم است. که برای راحتی کاربران آن را در اختیار همه قرار داده است.
  • با گیفت کارت استیم می‌توانید اکانت خود را شارژ نموده و به این ترتیب، به آرشیو بازی‌های بی‌نظیر، قابلیت بازی آنلاین با دوستان و افراد دیگر ... امتیاز خرید: 30. گیفت کارت استیم 50 دلاری. قیمت : 1319000 تومان. تحویل : آنی (در لحظه خرید). سایت معتبر خرید گیفت کارت استیم فقط آرتان گیفت

استیم والت چیست ؟

Steam Wallet در واقع یک ویژگی و سرویس می باشد که برای انجام تراکنش ها مورد استفاده قرار می گیرد. استیم والت به این صورت است که شما یک گیفت کارت خریداری می کنید و والت خود را به میزان گیفت کارت شارژ می کنید. حال می توانید خرید مد نظر خود را انجام دهید. این کار بسیار باصرفه و بهتر از خرید مستقیم می باشد. چرا که در خارج معمولا برای هر خرید کارمز چند دلاری گرفته می شود که برای خرید های کوچک اصلا مقرون به صرفه نیست.

استیم والت نیز به این صورت است که شما گیفت کارت استیم خود را به مقدار مد نظر خود و با ریجن خاص اکانت خریداری می کنید. سپس والت خود را شارژ کرده و به راحتی نسخه دیجیتال بازی های کامپیوتری را خریداری می کنید. والت ها حکم پول نقد را دارند و امکان خرید را بدون محدودیت مکانی در اختیار کاربر قرار می دهد.

تنوع گیفت کارت های استیم

گیفت کارت استیم بر اساس ریجن و مقدار شارژ به انواع مختلفی دسته بندی می شود. برای مثال گیفت کارت استیم ۱۰۰ پزو آرژانتین به معنی این است که برای کشور یا ریجن آرژانتین به مقدار ۱۰۰ پژو شارژ دریافت خواهید کرد. و با استفاده از آن میتوانید بازی ها و یا آیتم های درون پرداختی بازی ها را خریداری کنید.


برچسب ها : استیم , گیفت کارت استیم , خرید گیفت کارت استیم ,
+ نوشته شده در جمعه 24 ارديبهشت 1400ساعت 1:48 توسط آرتان گیفت استیم | | تعداد بازدید : 10

بستن تبلیغات [x]